شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April, 2024

کد خبر : 2424

Print This Post Print This Post

[…]

مشکلات پرسنل باید در اولویت های شهرداری باشد!!
ریاست محترم شورای شهر« سرکارخانم الهایی سحر» :برای رفع مشکلات پرسنل شهرداری،از هر مانعی باید عبور کرد! تلاش وپیگری های لازم را باید انجام دهیم!!!
در جلسه در دفتر شهردار محترم سوسنگرد مهندس عبیداوی بعد از بحث و پیگیری امور از مسئول کارگزینی و سرمایه انسانی شهرداری مهندس مسعود سیاحی و نبوی معاونت امور مالی و حاتمی کارشناس امور مالی ،همچنین با تاکیدات و همت خانم الهایی سحر ریاست محترم شورای اسلامی شهر مواردی را مصوب نمودند که امید است این مصوبات برای خانواده بزرگ شهرداری محقق گردد و امید را در بین این مجموعه بیفزاید.
مصوب گردید در بحث تعویض وضعیت پرسنل کارتی« روزمزدی» ،هسته گزینش سریعا اهتمام لازم را انجام و از طریق استان پیگیر شوند تا ان شالله اولین قدم تغییر وضعیت پرسنل بصورت «دائمی» صورت گیرد و بر این امر شهردار سوسنگرد تاکید نمودند که نتیجه در اسرع وقت گزارش داده شود.
با تاکید مهندس عبیداوی و همت ریاست محترم شورا خانم الهایی سحر، مصوب شد که همت صورت بگیرد از ماه آتی کلیه حقوقهای کارمندان و کارگران شهرداری به روز، «در یک روز مشخص» و طبق قرارداد اداره کار اعطا گردد.
کلیه مابه التفاوت حقوق قرارداد سال ۹۶، بصورت منظم در سیستم ثبت گردد که برای پرسنل این مبلغ حفظ گردد و از پرسنل حقی اخذ نگردد، همچنین در پرداخت آن در اسرع وقت و در صورت توان برنامه ریزی شود.
با تاکید شهردار محترم و ریاست محترم شورای شهر، مقرر گردید حقوق ماه آتی و کل قرارداد منعقد بین کارگران، بر اساس «اداره کار» تنظیم و از این ماه اعمال گردد.

 

تبلیغات

  • مدیریت فرهنگی شهرداری سوسنگرد
  • © 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای :: شهرداری سوسنگرد :: محفوظ میباشد.