- :: شهرداری سوسنگرد :: - https://susangerd.ir -

جلسه شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر سوسنگرد با مدیریت اداره آبفا، در صحن شورای اسلامی شهر

یکشنبه ۸ بهمن

موضوع: بررسی مشکلات شبکه آبفای شهری…

در این جلسه ابتدا ریاست محترم شورای اسلامی شهر سوسنگرد *سرکارخانم الهایی سحر*،ضمن خیرمقدم به حاضرین علل خصوص مدیر آبفای شهرستان،معضل فاضلاب شهری را یکی از شرایط اصلی و بحرانی شهرستان مطرح کردند و گفتند: هیچ کس تلاش کارگران محترم و مجموعه آبفا را نادیده نمیگیرد،اما در راستای رفع فرسودگی شبکه و اصلاح آن باید همه توان خود را بکار بست.
*توفیق سواری:*دیگر عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به چند نقطه بحرانی،از وضعیت برخی خیابان ها و خرابی فاضلاب گلایه مند بودند،ایشان بعنوان نمونه انتهای خیابان شریعتی، و چند مورد در نقاط مختلف شهر را یادآور شدند.
*سید گاطع موسوی،*دیگر عضو شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم،به این نکته تاکید کردند: با توجه به اینکه مهندس عبیداوی و مهندس هاشمی زاده هر دو تجربه شهرداری و آبفا را دارند خواستار اتحاد بیشتر دو اداره شهرداری و آبفا شدند.
*خانم سیاحی؛*عضو شورای اسلامی شهر گفتند:طی بازدیدهای ایشان و خانم الهایی سحر از چند نقطه که فوران فاضلاب داشتند نیاز سریع به پیگیری دارند،ایشان بعنوان نمونه با ذکر خیابان محمودی تا انتهای آن ،خواستار اهتمام جدی برای این رفع آن شدند.
*حسن جلالی*عضو دیگر شورای اسلامی شهر با اشاره به نیاز بذل توجه بیشتر به مشکلات آبفا،افزودند: شورای شهر تنها ناظر بر ارگان شهرداری نیست! بلکه بعُد نظارتی بر همه مسائل شهرستان و ادارات دارد، لذا با توجه به مراجعات مکرر ارباب رجوع،باید موارد اشاره شده در این جلسه و جلسات آتی مورد بررسی و حل قرار گیرند.

در این جلسه *ناجی سبحانی* عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر ادامه تلاش همکاران آبفا ،خواستار اهتمام بیشتر بر موضوع حل مشکلات آبفا شدند.
*کریم جلالی* نائب رئیس شورای اسلامی شهر هم با تاکید و هم بصورت کتبا چند نقطه حساس و دارای مشکلات بحرانی آب و فاظلاب را تقدیم مدیریت آبفا نمودند و خواستار اهتمام بر رفع آنها شدند، ایشان حمایت از پرسنل بومی و کارگران را در اولویتهای اول اداری،مورد اشاره قرار دادند.
*مهندس هاشمی زاده،*مدیریت آبفای دشت آزادگان با سپاس از همراهی اعضا شورا و شهردار سوسنگرد گفتند: شورای شهر ، شورای نظارتی بر همه ادارات و ارگانهای شهرستان است و مختص تنها ارگان شهرداری نیست، همه ما ملزم به اتحاد و همکاری جهت حل مشکلات مردم خود هستیم، اما همانگونه که اطلاع دارید کل شبکه شهری علل خصوص شبکه فاضلاب سوسنگرد پوسیده و ویران شده! این شبکه فرسوده و تقریبا بدون کارکرد خود دارد فاضلاب شهری را دفع میکند و مسلم است مشکلاتی بوجود می آورد! اصلاح شبکه فاضلاب شهری هزینه های هنگفتی میطلبد که تا حد ممکن در حال برنامه ریزی و رفع موقت هستیم و در جاهایی شاهدیم که بعد از چندین سال داریم برنامه های خوبی را پیگیر میشویم که با اتحاد دو اداره و همکاری خوب شهردار زحمتکش شاهد کمتر شدن بحران فاضلاب شهری باشیم.
*شهردار سوسنگرد مهندس عبیداوی:* با اشاره به اینکه کارها باید بصورت اساسی پیگیری و مشکلات باید بصورت اصولی رفع و ترمیم شود از زحمات کارکنان آبفا تشکر کردند
مهندس عبیداوی با اشاره به مناطق تازه تأسیس خواستار اهتمام در رفع مشکلات آنان شدند.
ایشان خواستار رفع مشکل خیابان ۴۸ متری و اکثر نقاط بحرانی شهر شدند.
شهردار سوسنگرد، نظارت دقیق بر روند فعالیت پیمانکار آبفا ، همسانسازی منهول های فاضلاب ، و جمع آوری گل لای و نخاله بعد از اتمام عملیات آبفا را یکی از درخواستهای خود مطرح نمودند.
در پایان با یک جمع بندی، ریاست شورای اسلامی شهر پایان جلسه را اعلام نمودند.

[1]