- :: شهرداری سوسنگرد :: - https://susangerd.ir -

معارفه شهردار جدید سوسنگرد

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری سوسنگرد آقای مهندس حسین عبیداوی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر سوسنگرد طی نشست خود در تاریخ مورخه ۹۶/۹/۵ پس از مراسم معارفه ایشان بعنوان شهردار سوسنگرد در فرمانداری دشت آزادگان، راهی شهرداری سوسنگرد شد و اولین جلسه را با پرسنل و کارکنان مجموعه شهرداری در سالن جلسات شهرداری سوسنگرد برگزار نمودند.
مهندس عبیداوی شهردار سوسنگرد ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام بیان داشت: برنامه های خوب ، مفید و مثمر ثمری را به جهت حل مشکلات و معضلات شهر و شهرداری و به جهت آبادانی منطقه پیش‌بینی و تدوین گردیده است ،که با توکل به خداوند و به همت همه مجموعه خدوم شهرداری و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر سوسنگرد بتوانیم بر همه مشکلات موجود غلبه کنیم.
شهردار سوسنگرد در ادامه افزود، قطعاً و یقیناً در همه شهرهای کشور متاسفانه شهرداریها با مشکلات متعددی مواجه هستند و بنده معتقدم که بیان مشکلات همیشه بیانگر حل مشکلات نیست و در بیشتر مواقع سبب تضعیف روحیه آن مسئول جهت خدمت بهتر را به همراه دارد ، پس به نظر بنده برای حل این مشکلات باید دنبال راه حل و چاره اندیشی باشیم.
وی اظهار داشت، برنامه های خوبی تدارک دیدیم که انشالله به صورت تخصصی و فنی با جلسات مکرر با واحدهای مختلف شهرداری آنها را بیان خواهیم کرد و به عرصه عمل میرسانیم .
شهردار جدید سوسنگرد بیان داشت، انتظار بنده از دوستان و پرسنل خدوم شهرداری این است که همه پا به کار باشند، شهرداری به معنی کار به ۲۴ ساعته است زیرا یک مجموعه خدمات رسان می باشد.
شهردار سوسنگرد مهندس عبیداوی افزود: جهت اطلاع دوستان و همکاران بنده در مجموعه شهرداری این است که اینجانب به عنوان شهردار سوسنگرد، برنامه اولیه کاری بنده در خصوص تامین حقوق ، بیمه و مطالبات پرسنل شهرداری خواهد بود و قطعاً، سرمایه یک سازمان و یا یک ارگان ، سرمایه انسانی آن سازمان یا ارگان می باشد ، اگر پرسنل ما دغدغه پرداخت حقوق و دیگر مطالبات را نداشته باشد ، مطمئنم بهترین پرسنل و زحمتکش ترین خواهند بود، بنده به این باور رسیدم و تجربه آن را در اداره آب و فاضلاب دشت آزادگان داشته‌ام چون آن اداره مشکلات خاص خودش را داشت و ما جهت خاتمه این مشکلات به امور پرسنل ورود کرده‌ایم و الحمدالله مشکل را توانستیم مهار کنیم و تجربه موفقی داشتیم.

[1]  [2] [3]