سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April, 2024

کد خبر : 3396

Print This Post Print This Post

[…]

شهرداری سوسنگرد به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر اقدام به خرید تعدادی ۱۰۰عدد سطل زباله گالوانیزه نموده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سوسنگرد ؛ دکتر یحیی عبدالکریم نیسی شهردار سوسنگرد با اعلام این خبر گفت : این اقدام شهرداری به منظور مکانیزه کردن سیستم مدیریت پسماند درشهر انجام گرفته است.
نیسی با اشاره به اینکه این امر موجب کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی می شود افزود : با نصب این سطل های جدید زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری را فراهم خواهد کرد.
وی ازشهروندان درخواست کرد که درحفظ ونگهداری از این سطل ها با این شهرداری همکاری کنند .نیسی افزود : نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند . وی تعداد این سطل های مخزنی را ۱۰۰عدد عنوان کرد و تصریح کرد : تمامی این مخازن به تناسب در خیابانها و معابر اصلی شهر نصب خواهد گردید ودر نظر داریم در آینده تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش دهیم. شهردار سوسنگرد در پایان از شهروندان خواست زباله ها را راس ساعت معین در سطل های گالوانیزه قرار دهند تا شهرداری رادر راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر شهر یاری رسانند

تبلیغات

  • مدیریت فرهنگی شهرداری سوسنگرد
  • © 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای :: شهرداری سوسنگرد :: محفوظ میباشد.