سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ | Tuesday, 22 October, 2024

کد خبر : 3988

Print This Post Print This Post

[…]

تشکیل و برگزاری کمیته بحران شهرداری سوسنگرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سوسنگرد ، امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ در جلسه ی رسمی و در صحن شورا به ریاست محمدرضاعفری و با حضور کلیه ی اعضای شورا ،عدنان غزی شهردار سوسنگرد،شریفی مسئول حراست ،معاونین ،کارشناسان و روابط عمومی بمنظور بررسی و ایجاد راه حل فوری و مناسب در کنترل و پیشگیری از تکرار آبگرفتگی های معابر سطح شهر و اتخاذ تدابیر مناسب برای تسریع در دفع آب های سطحی از طریق پایش نقاط بحرانی چون میادین ،معابر و مناطق کمتر برخوردار از خدمات برگزار و تاکیدات لازم نسبت به عملیاتی شدن تصمیمات به معاونت های فنی و عمرانی همچنین خدمات‌گفتگو و مصوب گردید.

 

در ادامه این جلسه و رسیدگی به مشکلات مناطق شهری ، تصمیمات ذیل به تصویب رسید:

۱_ مقرر گردید تا شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به حل مشکل تصرف و مسیر ورودی به چمن مصنوعی کوی ابوذر اقدامات لازم را انجام دهد.

۲_ مقرر گردید تا شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به بارگذاری مناقصه جانمایی پروژه های مذهبی و فرهنگسرا همچنین پلاتو اقدام نماید.

۳_ مقرر شد که پیمانکار مجری آسفالت ۳۹ معبر ، ملزم به ادامه ی عملیات ظرف مدت یک هفته و پیش از آغاز بارش ها باشد.

۴_ مقرر شد شهرداری در خصوص اجرای فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر کوی مالکیه از جمله خیابان ساحلی و تکمیل خیابان های باقیمانده به صورت فوریت نسبت به انتخاب پیمانکار توانمند اقدام‌نماید.

۵_مقرر شد بمنظور اجرای طرح خط دوم نهر سابله ، شهرداری در اسرع وقت اقدام به طراحی و نقشه برداری و معرفی به پیمانکار واجد شرایط را کند.

۶_ مقرر شد پیمانکار مجری پروژه کمربند سبز تا یکهفته ، بمنظور تسریع در اجرا ادامه ی پروژه مذکور را نماید.

۷_مقرر شد برای ادامه لکه گیری معابر سطح شهر و بمنظور سهولت در تردد ، کارخانه ی آسفالت شهرداری راه اندازی و یا بمنظور صرفه و صلاح اداره شهرداری نسبت به واگذاری به بخش خصوصی از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

۸_ مقرر شد بمنظور هدایت آب های سطحی ، شهرداری در حوزه فنی خیابان طالقانی مرکزی و شمالی تصمیم مناسب را اتخاذ و به شورای شهر اعلام نماید.

۹_ مقرر شد بمنظور تسریع در تخلیه ی آبهای سطحی و تقویت سپتیک های شماره ۱ و ۲ ،اقدام به خرید ۳ موتور پمپ با قابلیت خورد کنی را ظرف مدت ۱۰ روز انجام نماید.

در این جلسه نیز به مواردی چون ، اجرای محل فوتسال ساحلی در ساحلی غربی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ،ادامه و تکمیل آسفالت کوی سعادت ها و مالچیه،تهیه ی ۱۰۰۰نهال بارده چون برهان گلی و نخل،ادامه ریسه گذاری خیابان امام و …تبادل نظر شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سوسنگرد

 

تبلیغات

  • مدیریت فرهنگی شهرداری سوسنگرد
  • © 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای :: شهرداری سوسنگرد :: محفوظ میباشد.